dinsdag 23 juli 2013

Zonder make-up de deur uit?


Wat is je grootse nachtmerrie? Nu heb je waarschijnlijk de titel al gelezen en je niet meer aan  hele erge dingen.  Maar zonder titel, zo een van jullie bedacht hebben om zonder make-up de deur uit te gaan omdat sommige dan denken dat ze onaantrekkelijk zijn?  Hier is een onderzoek naar geweest. Kijk je mee?

Uit onderzoek is gebleken dat make-up er niet is om iets de accentueren maar te verbergen. Het uiterlijk wordt niet geaccepteerd dus word er een dikke laag foundation op gesmeerd en dikke lagen mascara. Ze denken negatief over het `make-uploze` uiterlijk. En vinden de andere allen maar mooier met foundation.

Verder beginnen we ook jong met make-up door onzekerheid en doordat andere het ook doen. Een soort meeloopgedrag door onzekerheid.

 

Nu moet ik eerlijk zeggen I love make-up, Persoonlijk hou ik niet van dikke lagen foundation. Maar mascara, oogpotlood, lipgloss en oogschaduw. Ik kan niet zonder. En zonder make-up ga ik de deur nog niet uit. Wel rond huis en zo maar echt naar school. nee, dat durf ik niet.

Nu is mijn vraag; hoe denk jij over je uiterlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten