zondag 14 juli 2013

Wat moet je allemaal meenemen op vakantie?

Hee,

Vandaag heb ik een vakantie lijstje voor je.
Nu denk je misschien dat ik 1000 dingen op ga noemen dat je mee moet nemen maar vandaag niet. Ik heb namelijk iets heel handigs ontdekt als je stress hebt bij het inpakken.  Zo voorkom je dit misschien wel. En in 5 stappen heb jij je lijstje klaar en kun je inpakken. kijk je mee?









Dit zijn de 5 stappen.
1; inpaklijst maken
2: je vakantie
3 reisgezelschap
4: niet vergeten
5: verzenden

5 hoeft niet.

Ik doe het even voor zodat je weet wat je te wachten staat.

How to do

Stel: Je gaat naar Italiƫ, met een georganiseerde reis, het wordt een strandvakantie en je vervoer is een bus. Dat vul je in. En je klikt op volgende stap.
Dan vul je in of je een man of vrouw bent, je leeftijd, waar je verblijft en wie er mee gaan. en weer volgende stap.
Dan klik je aan wat je niet wilt vergeten. en weer volgende stap.
En daarna je mobiele nummer je mail en dan stuur je hem op.
Hieronder heb ik alles voorgedaan, ik heb geen idee of dit kan want ik heb gewoon wat ingevult. Veel plezier met inpakken en de afbeeldingen staan eronder.



 
 
De site waarop je zelf je lijstje kan maken is: http://www.meenemen.nl/
Hopelijk vonden jullie het leuk!






 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten