maandag 15 juli 2013

review: etos oogschaduwbasis


Lang geleden kocht ik deze oogschaduw basis. Ik weet niet meer wanneer. Ik vindt hem zo fijn dat ik hem besloot te reviewen, maar ik heb er nooit echt iets over geschreven. Nu die bijna op is, dacht ik. Ik waag er nog een review aan.




Het omhulsel is vrij simpel. Zilver met wit. En op het witte gedeelte zilveren letters en soort rondjes. Verder staat er het etos logo.

Op het zilveren stukje zit een plakkertje (stomme dingen) met de streepjes code. (super interessant, toch?)



Dit is het sponsje waar mee je de basis kan aanbrengen. De kleur ziet er erg raar uit. Soort beige achtig. De kleur komt op de volgende foto. Het brengt op zich wel fijn aan. Ik zet altijd stipjes en dan smeer ik het uit.

Zo ziet de kleur er op je huid uit. Hier is hij nog niet uitgeveegd (volgende foto) Je ziet het niet super goed maar je arm is iets donkerder als je ooglid en dan valt het dus wel een beetje op. Niet er want je veegt het nog uit.





Zo ziet het er uitgeveegd uit. Het is nog iets geelachtig maar als je de oogschaduw aanbrengt zie je er niks meer van.

De prijs is 3.50 en niet super duur voor deze oogschaduw basis.

Menig; Super fijn, alleen als ik hem opgedaan heb moet de basis even drogen anders zit mijn hele kwast onder de oogschaduw basis. Erger als andere.  Na ong 2 minuten smeer ik de oogschaduw erop en na regen, wind, storm of zon. De oogschaduw zit er perfect op!

Feitje; Vanochtend wilde mijn oogschaduw niet zitten dus ik dacht ik haal het eraf met een beetje water en een watje. Nou mooi niet. Kon ik eerst de oogmake-up remover halen voordat ik alles er goed af had! Perfect dus. Ik denk dat ik hem ook weer overnieuw ga kopen!

Hebben jullie ervaring met de etos oogschaduw basis of met andere oogschaduw basissen?

Liefs,

Amyy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten