zondag 28 juli 2013

No-Buy tips


Hallo,

Vandaag wat tips om no buy vol te houden.
Zelf wil ik het ook gaan proberen en dat kan best moeilijk zijn omdat ik veel aanbiedingen dingen schrijf (natuurlijk wel omdat ik het zelf leuk vindt maar toch).

Ik geef je tips waar je hopelijk wat aan hebt.




1,

Waarom wil jij eigenlijk niks kopen? Omdat je make-up kast uitpelt, je geld wil sparen voor duurdere dingen of omdat je een nieuwe mobiel wilt hebben?

Als je voor duurdere dingen gaat denk dan de als je de winkel in bent aan het duurdere ding.

2,

Simpeler kan niet. Ga niet shoppen. Nou ja simpeler. Kom niet in de buurt van winkel waar jij normaal bij weg kwijlt.

3,
Ga niet even op het net kijken. als je wel is iets ziet en niet besteld ben je vaak toch benieuwt of je het mooi vindt of dat het je staat. Gewoon niet kijken op het net. (dit kan ook heel moeilijk zijn)

4,
Volg even geen shoplogs en misschien zelf even geen blogs. Dit is voor sommige heel moeilijk, als je weet dat je door kijken nieuwsgierig wordt dan zou ik dat niet doen.

5,
Als je vindt dat je stash of je verzameling te groot is spreek dan af dat je als je 3 of 5 misschien wel 10 producten op MOET hebben voor je 1 nieuw ding koopt. Zo raken er dingen op en koop je af en toe iets.

6,
Als je echt no-buy wil doen en je hebt een product op kan je natuurlijk ook altijd gaan voor budget dingen zoals catrice of essence.

Dit waren mijn tips, heb jij nog tips?


1 opmerking: