zaterdag 6 juli 2013

Internet is je kledingkast. #1

Hee,

Het leek me leuk iets niet toe te voegen aan mijn site. Natuurlijk heb ik nog heel veel ideeën maar dit om elke zaterdag te doen en dan elke keer van een andere winkel. Laten we beginnen en ik begin met hm.





Vandaag heb ik niet echt iets te doen, mijn kamer opruimen en schoonmaken en zorgen dat ik maandag al mijn boeken goed kan inleveren dus mogen alle kaften eraf en alle schriften mogen weg.

Omdat ik niet heel veel te doen heb ga ik voor een broek. En voor een strakke want dat zit vindt ik altijd wel fijn. En ik ging voor de Skinny low jeans. (29,95)
En voor een lekker wijde blouse. De mouwloze chiffon blouse. (19.95)
En ik zou geen schoenen aandoen omdat je toch alleen maar op je knieën zit om alles uit te zoeken.
Dan zo dit de outfit zijn:
simpel maar toch leuk.


















Moet ik zou iets vaker doen?
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten