donderdag 4 juli 2013

3 mooie covers van youtubers

Hee,


Mijn laatste dagje school zit er op! Maandag alleen nog boeken inleveren en ik ga over!
Vandaag ga ik mooie (vindt ik) covers met jullie delen. Het is niet dat de eerste het mooist is, en zo en ik wou perse 3 verschillende.
kijk je mee?



Dit vindt ik echt een mooie cover ondanks dat Furtjuh geen echte artiest is op zang gebied vindt ik dat hij geweldig zingt. En hij kan ook erg mooi keyboard spelen. Zeker kijken!


In het begin praat ze 2 seconde maar daarna vindt ik het echt een mooi nummer. Weer akoestisch. En weer zelf gespeeld maar ik vindt echt dat ze mooi zingt.

 
Dit vindt ik van The Baseballs als een leuk lied maar deze is iets hipper gemaakt en vindt ik ook erg leuk. Wel is niet het hele filmpje met dit liedjes maar tot 1;00. Toch erg leuk!

Wat is jou favoriete cover? 
en
love,

1 opmerking:

  1. De tweede is zo mooi. Ik luister soms wel eens naar covers op youtube. Er zitten echt goede tussen.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen