woensdag 3 juli 2013

3 inspirerende quotes.

Hee,

Ik hou van quote. Vooral positieve, sowieso hou ik van positieve dingen, helaas kan dat niet  altijd maar als het kan moet je het van de zonnige kant zien. Vandaag heb ik inspirerende quote voor jullie en met uitleg waarom ik hem vandaag met jullie deel.
Hopelijk vinden jullie het leuk!







Ik begin met deze omdat ik vaak iets denk over mijn gewicht. Ik heb geen anorexia maar dat wordt vaak tegen me gezegd. Ik train 3 of 4 keer per week, en best actief. Als ik een tijdje niet train omdat school wel belangrijk vindt en het de laatste tijd best druk was, voel ik me minder prettig en voel ik me soms ook dik. En al helemaal als ik op de weegschaal sta. Deze tekst helpt me eraan herinneren dat het goed is  en dat de cijfertjes op de weegschaal eigenlijk niet heel belangrijk zijn.

 
Deze vindt ik ook heel belangrijk. Je moet namelijk in jezelf geloven, anders wordt het niets. Nou ja .. niets...
Tegen mij zeggen ze altijd als je in jezelf gelooft ben je op de helft. Ik denk dat dat wel klopt. Geloof dus in je zelf en je kan het!!
 
Deze tekst laat me denken aan een andere tekst die ik nu even niet kan vinden sorry. Ik ben het met allebei eens. Iedereen is mooi op zijn of haar manier. En natuurlijk is iedereen wel is chagrijnig of verdrietig maar dat hoort er ook bij.
 
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit te lezen.
Wat is jou favoriete quote?
 
love,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten